Japansk Lifting

Japansk Lifting er en luksus ansigtsmassage, der er velegnet til både mænd og kvinder. Behandlingen glatter, løfter og afspænder dit ansigt, giver en mere frisk glød i huden, og et ungdommeligt look.

Japansk Lifting kombinerer ansigtszoneterapi, akupressur, lymfedrænage og ansigtsmassage. Der indgår også en udrensende, økologisk spirulinamaske, og afsluttes med Himalaya saltkugler, der blidt rulles hen over ansigtet.

Japansk Lifting anvendes til at:

Reducere ansigtets tegn på ældning så som rynker, slap hud og poser over/under øjnene.
At opnå en blødere og mere smidig og opstrammet hud.
Reducere linjer og misfarvninger under øjnene.
Afstresse hele kroppen og dens organer.
Eleverne er under kyndig vejledning af skolens dygtige undervisere, både før og efter behandlingerne.

Book elevbehandling

Behandlingsformer og priser