Akupunktur

Når vores studerende på akupunktur-uddannelsen har bestået relevante eksamener, tilbyder de – i vores klinik – at give dig behandling inden for blandt andet lindring af muskelsmerter, rygestop og meget mere. Vores uddannelse bygger på den traditionelle kinesiske medicin, der har baggrund i mange tusinde års behandlingserfaring i Kina.

Vi vil modtage dig i vores i vores top-moderne behandlerrum, hvor der altid – ud over den studerende – vil være en underviser til at vejlede, så vi kan tage hånd om dig på professionel vis. Elevernes klinik praktik er individuelle forløb, og hvis der er behov for det, vil det være muligt at blive superviseret af en underviser under selve behandlingen.

Når du booker, er det vigtigt, at du er indstillet på at følge de korte behandlingsforløb, som ofte er 3-4 behandlinger. Disse vil blive fastlagt den første gang, du kommer. De studerende vil løbende følge med i og evaluere effekten af behandlingen.

Under behandlingen er du velkommen til at udfordre vore studerende på deres faglige viden og argumenter for behandlingen. Det er vigtigt, at du ved booking under bemærkninger skriver, hvad du ønsker behandlet samt giver en kort beskrivelse af det. På den måde kan den studerende forberede sig, inden du kommer.

Book elevbehandling

Behandlingsformer og priser