Hos N2-Aps som ejer Massørskolen-Fyn

Introduktion

Personoplysninger
Vi indsamler oplysninger som navn, e-mail og IP-adresse, når du bruger vores tjenester. Oplysningerne bruges til at forbedre vores services og vises relevante annoncer.

Sikkerhed
Dine oplysninger behandles fortroligt og sikkert i overensstemmelse med lovgivningen.

Videregivelse
Vi sælger ikke dine oplysninger til tredje part. Men oplysninger kan videregives dette dog kun med dit samtykke eller til tredjeparter, der behandler data på vores vegne.

For indsigt eller klager, kontakt os på klinik@ms-f.dk .

Websitet ejes og publiceres af N2-Aps, som ejer og driver Massørskolen-Fyn